نقشه راهتو پیدا کن

برای اینکه بهتر منظور من رو درک کنید، پیشنهاد میکنم این ویدیو رو ببینید

در این ویدیو از زمانی که برای اولین بار در سال 89 کنکور دادم و رتبه 45000 رو کسب کردم میگم، تا زمانی که در سال بعدش، سال 90 مجدد کنکور دادم و رتبه 32 رو داشتم. مساله اینه که چی در من تغییر کرد؟ چه عاملی باعث شد من چنین رتبه ای رو کسب کنم؟؟ عزیزان من فقط و فقط از نظر روانی رو خودم کار کردم، از استرس به ارامش رسیدم، علت هدفگذاری روانی همینه و به همین دلیله که جیم ران (بزرگترین مربی موفقیت در دنیا) میگه که: سطح موفقیت شما، یکمی کوچیکتر از سطح رشد شخصی شماست، هر چقدر بیشتر بر روی شخصیت، باورها و نگرش هاتون وقت بزارید، ناچارا که موفق تر، خوشبخت تر و خوشحال تر خواهید بود.

10امی ها

پیشنهاد میکنم فقط و فقط دروس سال دهم رو به خوبی یاد بگیرید، اگر کتاب تست ندارید مشکل خاصی نیست و نیاز نیست نگران شوید، فقط سعی کنید بهترین اموزشها را داشته باشید و یاد بگیرید. چه از کتاب درسی، چه درسنامه های کتاب های تستی و چه ویدیو های اموزشی.

در کنار یادگیری دروس مدرسه حتما برای ورزش کردن وقتی اختصاص دهید (البته اگر اهلش هستید) چون به مقدار قابل توجهی میتونه در افزایش انرژی، انگیزه و اراده شما نقش مهمی ایفا کنه و همینطور باعث افزایش عملکرد و در نتیجه یادگیری بهتر دروستون میشه.

علاوه بر ورزش شدیدا بهتون پیشنهاد میکنم از اموزشهای روانشناسی سایت نادناک هم استفاده کنید تا از نظر شخصیتی هم به فرد قوی تر و مستحکم تری تبدیل شوید.

اگر شما در مورد اعتماد به نفس، عزت نفس، اراده، انگیزه، انرژی، تمرکز، ایمان، باور، هدف، مدیریت زمان، استرس، ارامش،اهمال کاری و تنبلی اطلاعات کافی و خوبی داشته باشید دست کم یک سر و گردن از انها جلوتر هستید.

اموزش تمام مواردی که گفتم رو حتما در سایت تماشا کنید، راستی این اموزشها هر کدام چندین تمرین دارند و در صورت انجام ندادن تمارین هیچ تاثیری نخواهند داشت. پس هرچه زودتر اموزشها را تماشا کنید و تمارین انها را در طول روز انجام دهید.

11امی ها

شما سال یازدهمی ها کمی شرایطتون نیاز به مدیریت بیشتری داره، و فقط اینو بگم که اگر از الان جدی نگیرید، سال اینده که 12 امی خواهید بود شدیدا تو فشار قرار میگیرید و زندگیتون سراسر استرس و نگرانی و ازار خواهد بود.

اما جدی گرفتن شرایط منظور خودکشی نیست، اتفاقا اگر امسال سفت نگیرید برای سال 12 ام در حد مرگ و خودکشی مجبوریئ تلاش کنید، پس بریم برای اینکه امادتون کنیم. در مرحله اول بهترین کار اینه که همین سال یازدهم رو به خوبی یاد بگیرید اما امسال برای اموزش بهتر حتما در کنار اموزش دیدن تست هم بزنید. در حد 2 تا 3 هفته به همین روال اموزش عالی یازدهم ادامه بدین و پس از ان اگر مشاهده کردین که میتوانید حجم بیشتری درس بخوانید حتما سراغ دهم بروید و سال دهم را در کنار یازدهم اموزش ببینید (به همراه زدن تست)

یا شما دانش اموزان یازدهمی پیشنهاد میکنم که در سال تحصیلی حتما به یادگیری اموزشهای موفقیت و باور ساز روی بیاورید و تمام اموزشهایی که در پاراگراف چهارم برای دهمی ها گفتم و فول باد بگیرید و تمارین ان را به خوبی انجام دهید.

پس امسال دهم و یازدهم رو کمی با تست اما عالی یاد بگیرید و در کنار ان از اموزشهای روانشناسی بنده استفاده کنید و از خود یک شخصیت موفق بسازید.

12امی ها

فقط از خدا میخوام ک پشت و پناهتون باشه چون به خوبی متونم درکتون کنم که چقدر در فشار هستید، مطمعنا کنکور ناعادلانه ترین ازمون کشوره (شانس اوردیم نگفتم دنیا) و شما سال 12 امی هارو واقعا تو اذیت و ازار قرار داده.

بچه ها پیشنهاد میکنم در تابستون فقط دهم و یازدهم رو بخونید و به خوبی جمعبندی کنید، از مهر ماه با بازشدن مدارس تلاش کنید همگام که با مدرسه پیش میروید دورس سال دوازدهم رو عالی به همراه تست کار کنید و در طول 6 ماه (از مهر تا پایان اسفند) مشغول مرور کردن دروس پایه باشید.

امسال سال خساسیه و پیشنهاد میکنم از اموزشهای روانشناسی من استفاده کنید تا بتونید هر روز به خودتون انگیزه بدین و امید به اینده داشته باشید.

فراموش نکنید ما اومدین با کمک هم نادناک کنیم

در سیستم اموزشی که کسی به فکر شما نیست، اموزشها کاملا مافیایی شدن و اغلب تصمیم ها به نفع دانش اموزان گرفته نمیشه، مجبوریم که با هم متحد بشیم و به هم کمک کنیم، من سعی دارم با دادن اموزش های خوب و مفید در جنبه های مختلف کمی اگاه ترتون کنم، کمی حالتونو بهبود ببخشم، با دادن اخبار درست از نگرانی درتون بیارم و کمکتون کنم.

یادتون باشه که گفته بودم علم و اگاهی به من زندگی داده، پس شما هم به من کمک کنید تا به کمک همدیگه کشور عزیزمون ایران رو از دست این دیو ناعدالتی اموزشی و کنکور نجات بدیم، به من کمک کنید و خود اگاه بشید، عالم بشید، این بالاترین کمک به کشورتونه.

عقاب باشید

keyboard_arrow_up