اموزش کنکور انسانی از 0 تا 100

به جرات میتوان گفت یکی از رشته های تحصیلی که هر جامعه ای به شدت به وجود تحصیل کرده های ان نیاز دارد، رشته انسانی است و در این اموزش کنکور انسانی میخواهم در مورد ویژگی ها و شرایط کنکور رشته انسانی صحبت کنم. در مرحله اول باید بدانید که بر خلاف تفکرات بسیاری از دانش اموزان، تحصیل در شاخه ها و رشته های علوم انسانی میتواند در اینده بازارهای کار ایده الی داشته باشد، حتما در این مورد بیشتر صحبت خواهم کرد.

از رشته های پرطرفدار و البته اینده دار در کنکور انسانی، میتوانم به رشته های روانشناسی، حقوق، اقتصاد و مدیریت اشاره کنم، رشته هاییی که همیشه در هر جامعه ای نیاز به انها حس میشود، عزیزان بهتر است بدانید، تا زمانی که به یک علم، مهارت و خدمت به خصوصی نیاز باشد، ان رشته نیز بازار کار عالی خواهد داشت، در جامعه ای که اختلافات زیادی وجود دارد، قطعا نیاز به حقوق دارن های خبره هست، وکلا و قضاتی که علم حل این مسائل را داشته باشد، جزو ثروت های ان جامعه هستند.

در این اموزش کنکور انسانی سعی دارم تا نگاه واقع بینانه تری نسبت به رشته های علوم انسانی بهتان بدهم.

ایا روانشناسی بازار کار خوبی دارد؟

اموزش کنکور انسانی
اموزش کنکور انسانی

طبق توضیحی که در پاراگراف بالا دادم، هر کجا که نیازی وجود داشته باشد، حتما بازار کار و فعالیتی هم احساس میشود، حال طبق این تعریف نیاز رشته روانشناسی چیست؟ نیاز این رشته، در اموزش کنکور انسانی، انسان هایی هستند که از نظر روانی دارای مشکلاتی هستند که نمیتوانند ان طور که باید در جایگاه خودشان باشند، نمیتوانند انطور که باید از زندگی لذت ببرند، انسان های خشمگینی که منتظر فقط یک جرقه هستند تا خشم های پنهان چندین ساله خود را در ان واحد خرج کنند.

انسان های بی اعتماد به نفسی که نمیتوانند حق خود را در جامعه بگیرند و برعکس انسان های ضعیف کش و زورگویی که اطرافیان خود را مورد رنجش قرار میدهند. تمام این افرادی که گفتم، تمام افرادی که در دوران بچگی خود مورد ازار های روانی بسیار از طرف پدر، مادر، خانواده، جامعه و مدرسه خود قرار گرفته اند، برای اینکه بتوانند یک زندگی نرمال و لذت بخشی داشته باشند، نیاز به یک روانشناسی مجرب دارند. شاید مهمترین مساله در اموزش کنکور انسانی همین باشد.

پس در حالت کلی اگر انسانی بخواهد هر روز خوشحال، خوشنود و راضی باشد و به سمت رشد های پلکانی حرکت کند، قطعا نیاز به یک روان پاک و سالم دارد که با خود در در صلح است، شما به من بگویید، ایا تمام افرادی که میشناسید اینگونه هستند؟؟؟ مطمعنا خیر و با وجود شبکه های اجتماعی که مانند اینستاگران و پینترست که بر پایه مقایسه افراد و نشان دادن ظاهر دروغین سایر مردم بنا شده است که شدیدا موجب کاهش عزت نفس و رضایت افراد از زندگیشان میشود، نیاز به روانشناس های مجرب بسیار حس میشود.

بازار کار رشته های علوم انسانی

همانطور که در قسمت قبلی اموزش کنکور انسانی صحبت کردم، به دلیل وجود مشکلات فراوان فردی و اجتماعی که در جامعه ما (البته تمامی جوامع) وجود دارد، نیاز به حقوق دان ها، وکلا و روانشناس های مجرب بسیار زیاد حس میشود و مشاوران در این صنعت ها قطعا میتوانند اینده زیبایی برای خود خلق کنند، اما علاوه بر این 2 رشته، در مورد رشته های تحصیلی اقتصاد و مدیریت نیز چنین نظری را دارم، افرادی که علم اقتصاد و مدیریت را فرا گرفته باشند به خاطر مهارت خاصی که دارند، قطعا میتوانند کمک کننده ایده عالی باشند.

طبق تعریف در این مقاله “اموزش کنکور انسانی” در جامعه ای که سالیانه شاهد تورم و افزایش قیمت ها هستیم، سالیانه با افزایش قسمت دلار مواجه هستیم و اقتصاد کشور بر اساس دلار بنا شده است، حتما باید اقتصاد دان هایی باشند تا بتوانند موجب بهره برداری بالاتر و ایده ال تر صنایع باشند تا باعث کاهش بسیاری از هنجار های اقتصادی که همگان شادهدش هستیم باشند. اگر مدیران با علمی باشند که بتوانند با کاهش هزینه ها و ایده های زیبا تر موجب سود اوری بیشتری شوند قطعا بسیاری از مشکلات اقتصادی نیز بر طرف میشود.

0 تا 100 اموزش کنکور انسانی

اموزش کنکور انسانی
اموزش کنکور انسانی

اگر بخواهید در رشته انسانی کنکور دهید، علاوه بر مطالعه دقیق مقاله اموزش کنکور انسانی، در ابتدا پیشنهاد میکنم تا تمام اطلاعات مربوط به ان را به مدت 1 روز وقت بگذارید و از داخل دفترچه ثبت نام کنکور انسانی مطالعه بفرمایید. این دفترچه را به سادگی میتوانید از داخل سایت اینترنتی سنجش دانلود کرده و با تمام قوانین و اطلاعاتی که در مورد کنکور انسانی مطرح شده است را فرا بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت سنجش از این لینک وارد شوید. (sanjesh.org)

نکته بسیار حائز اهمیتی که در مورد اموزش کنکور انسانی وجود دارد، این است که دانش اموزان عزیز در کنکور انسانی، به خاطر وجود تعداد بالایی درس اختصاصی، اکثرا قادر به مطالعه عالی و با تسلط بر روی تمام دروس اختصاصی نخواهند بود، از این رو زمانی که تمام دروس را مطالعه کرده باشند اما با تسلط کم، باعث میشود که در کنکور سراسری رتبه و درصدهای بسیار بدی کسب کنند، از این رو مشخصا با اموزش کنکور انسانی،راه موفقیت و رتبه اوری برای بسیاری از داوطلبان کنکور انسانی این است:

بهترین کار این است که فقط حدود 4 تا 6 درس اختصاصی خود را مطالعه کنید، اما فقط به این شرط که انها را با تسلط بسیار بالایی فرا بگیرید، اگر در هر درسی به تسلط 100 نرسیده باشید، باید بگویم که متاسفانه نخواهید توانست که درصد خوبی کسب کنید و فقط در زمان رسیدن به تسلط بسیار بالا میتوانید رشته های ایده ال خود را قبول شوید. پیشنهاد میکنم در اموزش کنکور انسانی، تعداد 4 تا 6 دروس اختصاصی خود که توانایی یادگیری بالایی دارید و سریعتر و راحت تر میتوانید به تسلط برسید را مطالعه کنید.

البته که توجه کردن به ضرایب دروس کنکور انسانی بسیار با اهمیت است. در شکل زیر میتوانید از این موضوع با خبر شوید. این ضرایب نشان دهنده ارزش و اهمیت دروس نسبت به هم هست، هر درسی که ضریب بالاتری داشته باشد، در کنکور مهمتر است و تاثیر بیشتری را بر روی رتبه فرد میگذارد.

اموزش کنکور انسانی
اموزش کنکور انسانی

پکیج کامل اموزش رشته انسانی

زمانی که دانش اموزان بسیاری در حال مطالعه و یادگیری دروس خود برای موفقیت در کنکور انسانی هستند، علاوه بر اموزش کنکور انسانی به روش های مختلف، بسیاری از دانش اموزان هستند که میخواهند با داشتن اموزش های بیشتر این کنکور به رتبه های خوبی دست پیدا کنند. همیشه باید اموزش و یادگیری را در اولویت قرار داد، زیرا تنها راهی که میتواند ما را به سمت موفقیت و رشد سوق دهد، این است که فقط و فقط از اموزش های دیگران استفاده برده و از تجربه انها استفاده کنیم.

برای یادیگیری بهتر و رتبه شدن در کنکور انسانی با احتمال بیشتر، پکیج های اموزشی بسیاری برای اموزش رشته انسانی موجود هست، از این رو میتوان به پکیج های اموزشی تک تک دروس عمومی و اختصاصی اشاره کرد که برای دانش اموزان رشته انسانی حائز اهمیت بسیاری است.

دروس عمومی شامل: ادبیات، عربی، دینی، زبان و دروس اختصاصی این رشته شامل: ریاضی، اقتصاد، زبان و ادبیات فارسی، عربی، تاریخ و جغرافی، علوم اجتماعی، فلسفه و منطق و روانشناسی

در حال حاضر میتوان گفت که بهترین و عالی ترین اموزش ها و پکیج های اموزشی برای اموزش دروس مختلف را سایت های موسسه های الا، جهشینو، کلاسنو و تاملند تشکیل داده اند که برای یادگبری تک تک دروس دانش اموزان، و اموزش کنکور انسانی، تعرفه های مختلفی را ارائه کرده اند. البته که موسسه های معتبر و بزرگ دیگه ای هم هستند اما در این مقاله به توضیح و نام بردن تک تک انها نمیپردازیم.

تا اینجای کار در مورد پکیج های اموزشی دروس مختلف صحبت کردم، اما جدای این مساله، اموزش های بسیار متنوع تری برای قبولی و یادگیری کنکور نیز وجود دارد که تماما میتوانند کار اموزش رشته انسانی را برایتان ساده تر کنند. همانطور که شما در سایت نادناک هستید و در مورد شعار اصلی سایت (نابودی دیو ناعدالتی کنکور) اطلاعات دارید نیز، باید حدث زده باشید که برای رتبه اوردن در کنکور، فرقی ندارد چه رشته ای، شما باید علاوه بر اموزش دیدن دروس، بر روی مسائل روانی و روانشناسی خود نیز پیشرفت داشته باشید.

به طور مثال میتوانید با کسب اطلاعات در مورد دوره های روانشناسی قبولی، دوره تندخوانی پیشرفته و مدرسه رتبه برتری که توسط شخص خودم، علی پورصفیان برایتان اماده کرده ام اطلاعات کسب کنید و با یادگیری این علوم و انجام تمارین انها، سرعت پیشرفت خود را 10 برابر کنید. این یک ادعای بزرگ اما اثبات شده است.

برای اینکه یک اموزش کنکور انسانی به طور مناسبی داشته باشید حتی متوانید از شخص بنده علی پورصفیان کمک گرفته و در طرح های مشاوره تلفنی و مشاوره و برنامه ریزی درسی ماهیانه با بنده نیز شرکت کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره میتوانید بر روی عکس زیر کلیک کنید.

مشاوره و برنامه ریزی درسی با علی پورصفیان
مشاوره و برنامه ریزی درسی با علی پورصفیان

اگر سوالی براتون پیش اومده خیلی خوشحال میشم که با لبخند 🙂 در قسمت نظرات بپرسید، حتما بهتون پاسخ میدم.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نکته مهم:

میتونید روی عبارت هایی که با رنگ ابی مشخص شده اند کلیک کنید و اموزش مربوط به اونهارو ببینید.

اموزش های الزامی قبولی کنکور

اموزش های پربازدید

پرفروش ترین محصولات

دوره های آموزشی رایگان

محصولات تخفیف دار

فعلا محصول تخفیف خورده نداریم

روش خرید محصولات

نویسنده این مقاله:

keyboard_arrow_up