اموزش کنکور تجربی از 0 تا 100

در این مقاله میخواهم اطلاعات جامعی در مورد اموزش کنکور تجربی خدمتتان ارائه دهم، در حال حاضر یکی از پر متقاضی ترین رشته های تحصیلی و رشته هایی که دانش اموزان کنکوری برای قبولی در ان تلاش بسیاری میکنند، کنکور رشته تجربی است. از همین رو اموزش کنکور تجربی میتواند اهمیت بسیاری داشته باشد. افرادی که در رشته تجربی شرکت میکنند برای رسیدن به رشته های پر طرفدار و اینده داری مانند رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی در تلاش و رقابت هستند.

از جهت دیگر در کنکور تجربی میتوان رشته های تحصیلی شاخص و اینده دار دیگری نیز قبول شد، رشته هایی مانند پرستاری، کار درمانی، گفتار درمانی، رادیولوژی، اتاق عمل، هوشبری و…. که اتفاقا این رشته ها نیز میتواند برای افراد اینده مناسبی را بسازد و پر متقاضی هستند. اگر کمی دقت کرده باشید، زمانی که در کنکور تجربی رشته های پرطرفدار زیادی قرار دارد، طبیعتا باعث میشود که رقابت بسیاری بر سر این رشته تحصیلی به وجود اید، در حال حاضر دانش اموزان بسیاری از سرتاسر ایران خواستار رقابت در این رشته تحصیلی هستند.

0 تا 100 اموزش کنکور تجربی

عزیزان بهتر است بهترین منبعی که میتوانید برای اموزش کنکور تجربی داشته باشید را بهتان معرفی کنم، برای شناخت و یادگیری بهتر، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که به سایت سنجش مراجعه کنید و دفترچه ثبت نام کنکور را از ان دانلود کرده و تمام اطلاعات لازم جهت ثبت نام و شرایط پیرامون کنکور تجربی را از ان فرا بگیرید. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ثبت نام در کنکور تجربی سال 1403 وارد این لینک شوید.(سایت سنجش)

همچنین داوطلبانی که خواهان ثبت نام در کنکور تجربی هستند در اذر ماه میتوانند در کنکور ثبت نام کرده و برای 2 نوبت ازمون اردیبهشت و تیر ماه 1403 نیز ثبت نام خود را انجام داده و اماده ان کنکور شوند.

اموزش کنکور تجربی
اموزش کنکور تجربی

پکیج کامل اموزش رشته تجربی

زمانی که دانش اموزان بسیاری در حال مطالعه و یادگیری دروس خود برای موفقیت در کنکور تجربی هستند، بسیاری از دانش اموزان هستند که میخواهند با داشتن اموزش های بیشتر این کنکور به رتبه های خوبی دست پیدا کنند. همیشه باید اموزش و یادگیری را در اولویت قرار داد، زیرا تنها راهی که میتواند ما را به سمت موفقیت و رشد سوق دهد، این است که فقط و فقط از اموزش های دیگران استفاده برده و از تجربه انها استفاده کنیم.

برای یادیگیری بهتر و رتبه شدن در کنکور تجربی با احتمال بیشتر، پکیج های اموزشی بسیاری برای اموزش رشته تجربی موجود هست، از این رو میتوان به پکیج های اموزشی تک تک دروس عمومی و اختصاصی اشاره کرد که برای دانش اموزان رشته تجربی حائز اهمیت بسیاری است.

دروس عمومی شامل: ادبیات، عربی، دینی، زبان و دروس اختصاصی این رشته شامل: زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی

در حال حاضر میتوان گفت که بهترین و عالی ترین اموزش ها و پکیج های اموزشی برای اموزش دروس مختلف را سایت های موسسه های الا، جهشینو، کلاسنو و تاملند تشکیل داده اند که برای یادگبری تک تک دروس دانش اموزان، و اموزش کنکور تجربی، تعرفه های مختلفی را ارائه کرده اند. البته که موسسه های معتبر و بزرگ دیگه ای هم هستند اما در این مقاله به توضیح و نام بردن تک تک انها نمیپردازیم.

تا اینجای کار در مورد پکیج های اموزشی دروس مختلف صحبت کردم، اما جدای این مساله، اموزش های بسیار متنوع تری برای قبولی و یادگیری کنکور نیز وجود دارد که تماما میتوانند کار اموزش رشته تجربی را برایتان ساده تر کنند. همانطور که شما در سایت نادناک هستید و در مورد شعار اصلی سایت (نابودی دیو ناعدالتی کنکور) اطلاعات دارید نیز، باید حدث زده باشید که برای رتبه اوردن در کنکور، فرقی ندارد چه رشته ای، شما باید علاوه بر اموزش دیدن دروس، بر روی مسائل روانی و روانشناسی خود نیز پیشرفت داشته باشید.

به طور مثال میتوانید با کسب اطلاعات در مورد دوره های روانشناسی قبولی، دوره تندخوانی پیشرفته و مدرسه رتبه برتری که توسط شخص خودم، علی پورصفیان برایتان اماده کرده ام اطلاعات کسب کنید و با یادگیری این علوم و انجام تمارین انها، سرعت پیشرفت خود را 10 برابر کنید. این یک ادعای بزرگ اما اثبات شده است.

ضرایب دروس کنکور تجربی

در کنکور تجربی، دانش اموزان باید در سر جلسه کنکور، برای 5 درس تخصصی زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی خود را اماده کنند، اما ایا ارزش تمام این 5 دروس به یک اندازه است؟؟ مثلا ایا ارزش درس ریاضی و زیست به یک اندازه است؟ قطعا خیر، در این اموزش کنکور تجربی، ذکر میکنم و به واسطه تصویر زیر برایتان توضیح میدهم که اهمیت و ارزش هر درس به میزان عدد ضریب ان درس نیز هست، اگر درسی ضریب بالاتری داشته باشد، پس ان درس اهمیت بسیار بالاتری در کنکور خواهد داشت. به تصویر زیر دقت کنید.

اموزش کنکور تجربی
اموزش کنکور تجربی

برای اینکه یک اموزش کنکور تجربی به طور مناسبی داشته باشید حتی متوانید از شخص بنده علی پورصفیان کمک گرفته و در طرح های مشاوره تلفنی و مشاوره و برنامه ریزی درسی ماهیانه با بنده نیز شرکت کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره میتوانید بر روی عکس زیر کلیک کنید.

مشاوره و برنامه ریزی درسی با علی پورصفیان
مشاوره و برنامه ریزی درسی با علی پورصفیان

اگر سوالی براتون پیش اومده خیلی خوشحال میشم که با لبخند 🙂 در قسمت نظرات بپرسید، حتما بهتون پاسخ میدم.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نکته مهم:

میتونید روی عبارت هایی که با رنگ ابی مشخص شده اند کلیک کنید و اموزش مربوط به اونهارو ببینید.

اموزش های الزامی قبولی کنکور

اموزش های پربازدید

پرفروش ترین محصولات

دوره های آموزشی رایگان

محصولات تخفیف دار

فعلا محصول تخفیف خورده نداریم

روش خرید محصولات

نویسنده این مقاله:

keyboard_arrow_up